Team SLOVENIA

Moderators: andreas.kippnick, Stefke

alesn
Posts: 61
Joined: Tue Apr 26, 2005 2:10 pm
Location: Slovenia

Post by alesn » Mon Dec 11, 2006 9:24 pm

ja, sem si pogledal tale KL-ov igc.

bi rekel, da je velika večina peljala zelo blizu skupaj do tp2, od tam naprej pa je KL Å¡el v visokogorje in po nekaj km zvrtel za ciljni dolet.
mi smo se pa peljali zunaj po severni strani, na ravnini, in tam naredili velik zaostanek. predvsem zato, ker smo lahko leteli samo 100-120 kmh.
tudi smo bili malo pozni za letni čas.

tadej pa je bil res hitro na poti...škoda. sploh ker bi tudi v ciljnem doletu imel bistveno lepše pogoje, kot so bili kasneje.

saj bo Å¡e veliko tekem! :lol:
Image

Comp NR: AN

User avatar
cruiser
Posts: 1538
Joined: Mon Apr 04, 2005 9:55 pm
Location: Slovenia
Contact:

Post by cruiser » Mon Dec 11, 2006 10:02 pm

Fora je, da sem si na hitro pogledal okolis zadnjega lega in ciljnega doleta in bi vzel enako ruto kot KL. Jebat ga, bodo se prilike :wink:

alesn
Posts: 61
Joined: Tue Apr 26, 2005 2:10 pm
Location: Slovenia

Post by alesn » Wed Dec 13, 2006 9:03 am

imam eno sploÅ¡no vpraÅ¡anje, pa nisem naÅ¡el primernejÅ¡ega topica na forumu...imam namreč en problem, ki se mi ponavlja.

včeraj sem letel en task z 12 piloti in ga suvereno vodil. vreme je bilo dobro, dviganja integrirana 3.5 ms. 40 km pred ciljem sem bil v FG pri MC okoli 2.0. zapeljal sem v steber (ponovno 3.5), z MCjem nastavljenim na 3.2. Steber sem zvrtel (+100 m rezerve), zapeljal do cilja in izgubil zmago. V cilj sem letel MC 3.7. končal sem drugi. to se mi ni zgodilo prvič. če prav razumem, je težava s polaro, ker je v ciljnem doletu nesmiselno navijat za MCje nad 3.0 (2.5?). Ali to pomeni, da zaradi ukrivljenosti polare ni smiselno navijat za FG nad 2.5 (ali 3.0)?

moje vpraÅ¡anje je torej, na kakÅ¡no vrednost nastavit MC za ciljni dolet, če sem že v doletu pri nekoliko nižjem MCju, kot so stebri.

Upam, da sem razumljivo vpraÅ¡al. Ne bi spraÅ¡eval, če bi kje na netu naÅ¡el kak kvalitetni članek na to temo.

Hvala za vaša razmišljanja.

lp Aleš
Last edited by alesn on Wed Dec 13, 2006 9:09 am, edited 1 time in total.
Image

Comp NR: AN

alesn
Posts: 61
Joined: Tue Apr 26, 2005 2:10 pm
Location: Slovenia

Post by alesn » Wed Dec 13, 2006 9:08 am

no, pa ko sem že ravno tukaj....

ali vas večina uporablja pedale? (CH pro) ali katere druge?
jaz jih nimam in mi avion pri močnem stranskem vetru vedno nekoliko drsi. imam sicer twist joystick, vendar so logitekovi nekvalitetni in ne morem fino nastavljat. potem pač letim tako in s tem gotovo nekaj malega izgubljam na preskokih.

kar se stebrov tiče je tudi teoretični problem z zanosom, čeprav primerjalno gledano na tekmah nikoli ne izgubljam zaradi tega.

enkrat mi je kolega posodil MS sidewinder FF2 - poezija.
žal ga nič moč kupit nikjer. mi ga kdo proda?

lp Aleš
Image

Comp NR: AN

User avatar
cruiser
Posts: 1538
Joined: Mon Apr 04, 2005 9:55 pm
Location: Slovenia
Contact:

Post by cruiser » Wed Dec 13, 2006 8:42 pm

Glede prvega vprasanja- racunati moras na povprecek dviganja, najboljse to vidis v SeeYou, kjer ti da povprecno dviganje, t.j. od vstopa do zapuscanja in ta vrednost je dooooosti manjsa od tiste maksimalne, ki jo vidis, ko si enkrat scentriran. Ti si ze mogoce vrtel 3.5m, ko si bil scentriran. Pred tem si pa vejretno imel celo manj kot tvoj trenuten MC (sploh ce si slucajno naredil 3/4 zavoja v spuscanju). Ce nimas SeeYou, uploadaj IGC pa bom jaz pogledal.

Drugo - pri jadrilicah brez flapov, obstaja nek MC, nad katerim se ne splaca leteti. Recimo pri 18m razredu je to MC 1.9 ali 2. Ker se polara tam naprej res strmo spusca. In ce si s tako jadrilico v doletu na MC 1.5, ko prides v nek steber, samo malo potegni gor in potem nadaljuj (razen ce si se dalec od cilja in priletis v lep 4m steber ali se vec).

Kot drugo s pedali - ne vem kaj ti delas proti vetru. Menda ja ne das jadrilice v glisado ? Nitka mora biti vedno na sredini in ce imas mocen stranski veter, se pac ne usmeris vizualno na tocko, ampak upostevas screen 3 na IpaQ v jadrilici. Oz z drugimi besedami - letis bolj v veter, ampak nitka mora biti se vedno na sredini. Aja pa se to, jaz letim z enimi logitech pedali od volana in MS FFB2 joystickom.

Pa veliko srece pri iskanju MS FFB2. Jaz sem ga nasel na bolhi po 4mesecih iskanja za 10k :) Drugace pa eBay, ampak so dosti drazji.

alesn
Posts: 61
Joined: Tue Apr 26, 2005 2:10 pm
Location: Slovenia

Post by alesn » Thu Dec 14, 2006 1:00 am

cruiser wrote:
Drugo - pri jadrilicah brez flapov, obstaja nek MC, nad katerim se ne splaca leteti. Recimo pri 18m razredu je to MC 1.9 ali 2.
vidiš, to je podatek, ki sem ga iskal.
sicer pa imam SeeYou, si bom Å¡e tam pogledal.
koliko pa bi bila ta nastavitev za jadrilice s flapi (15m in odprti razred?)
cruiser wrote:
Kot drugo s pedali - ne vem kaj ti delas proti vetru. Menda ja ne das jadrilice v glisado ?
Ne, seveda ne. Vedno letim po PDAju, ki upošteva zanos. Vendar je tako, da v stranskem vetru, ko letim naravnost (po PDAju), nitka ni 100% poravnana. ne vem, ali ostali to opazite. No, zanimalo me je, ali v takem primeru vi nitko poravnate s pedali.

hvala za informacije!
Image

Comp NR: AN

User avatar
cruiser
Posts: 1538
Joined: Mon Apr 04, 2005 9:55 pm
Location: Slovenia
Contact:

Post by cruiser » Thu Dec 14, 2006 6:35 pm

Pri ticah s flapi skoraj ni omejitve navzgor.

Teorija se vedno drzi, tudi v bistvu za 18m tice, ampak problem je srednja vrednost dviganja. Idealno bi bilo priletet z MC2 v 4 meterski steber, ki bi se to nadaljeval cel krog - se pravi da si ga scentriral iz prve. Skoraj iluzija :)

Najboljse vidis kje je "sweet spot" jadrilice tako, da si na screenu 3 in si povecujes MC nastavitev. Ko zacne visina ob naslednji tocki strmo padati, ves da si preko sladke tocke :wink:

Nic ne ravnat nitke. Ko si nastavis kurz, letis po njem, pusti smerno krmilo pri miru :wink:

alesn
Posts: 61
Joined: Tue Apr 26, 2005 2:10 pm
Location: Slovenia

Post by alesn » Fri Dec 15, 2006 10:56 am

po seeyou analizi 4.dneva ima zmagovalec RF povprečno hitrost 115 km/h. vsi ostali igc-ji kažejo ustrezne in skladne hitrosti, njegov pa ne.
je to povezano z delovanjem seeyou ali je organizator naredil kakšno napako?

ja, včeraj je bil usoden prvi steber. bo morali vsi počakat na TK-jevega 5.5. Sem bil celo v dilemi, da bi se vrnil in restartal, a sem bil že predaleč.

lp, an
Image

Comp NR: AN

User avatar
cruiser
Posts: 1538
Joined: Mon Apr 04, 2005 9:55 pm
Location: Slovenia
Contact:

Post by cruiser » Fri Dec 15, 2006 12:30 pm

Tista SeeYou analiza ni ok, ker se mu je stel start, ko je bil se v slepu :wink:

Drugace pa sem si spet zajebal top5 uvrstitev. Ni mi jasno kako nisem nasel dviganja tam sredi doline. Bi bilo celo boljse da sem letel naprej ob pobocju.

Se bo treba se bolj potrudit :roll: :lol:

User avatar
gorazd
Posts: 13
Joined: Mon Nov 13, 2006 3:07 pm
Location: Laško

Post by gorazd » Mon Dec 18, 2006 2:59 pm

A mogoče kdo ve v čem je problem zaka mene ni med rezultati na speedbatle cup. Normalno sem se registriral, dobil kodo na mail in tekmoval ter bil dokaj dober vendar me ni med uvrÅ¡čenimi.

Lp Gorazd Pusovnik
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Mekof
Posts: 112
Joined: Mon Apr 04, 2005 1:23 pm
Location: Slovenia

Post by Mekof » Mon Dec 18, 2006 3:24 pm

Zdravo!

Ali si poslal IGC zapis na Speedbattle Cup.

Lp
Image

alesn
Posts: 61
Joined: Tue Apr 26, 2005 2:10 pm
Location: Slovenia

Post by alesn » Mon Dec 18, 2006 3:57 pm

Enemu Slovencu je na F8 avion letel med 300 in 500 km/h. Se pa zdaj ne spomnim, ali je Å¡lo za tebe G-P. Se mi zdi, da ja.

Predstavljam si, da tega razultata ne bodo objavili, dokler ne bo zadovoljive razlage o tem. Enga Francoza, ki je imel take nenormalne hitrosti na Speedbattle in Skyrace so namreč dikvalificirali.

Vprašanje velja torej nasloviti na organizatorja.

LP Aleš
Image

Comp NR: AN

User avatar
gorazd
Posts: 13
Joined: Mon Nov 13, 2006 3:07 pm
Location: Laško

Post by gorazd » Mon Dec 18, 2006 3:58 pm

Ka pa je to IGC zapis. Pa kje ga naj dobim pa na kir naslov ga moreš poslat. Prosim pomagajte
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

alesn
Posts: 61
Joined: Tue Apr 26, 2005 2:10 pm
Location: Slovenia

Post by alesn » Mon Dec 18, 2006 4:00 pm

vse piše tukaj: http://www.speedbattle-cup.com/faq.php

lp aleš
Image

Comp NR: AN

User avatar
gorazd
Posts: 13
Joined: Mon Nov 13, 2006 3:07 pm
Location: Laško

Post by gorazd » Mon Dec 18, 2006 7:50 pm

Hvala vam, zdej razumem :D

Post Reply