Team SLOVENIA
Moderators: andreas.kippnick, Stefke
ja, sem si pogledal tale KL-ov igc.
bi rekel, da je velika večina peljala zelo blizu skupaj do tp2, od tam naprej pa je KL Å¡el v visokogorje in po nekaj km zvrtel za ciljni dolet.
mi smo se pa peljali zunaj po severni strani, na ravnini, in tam naredili velik zaostanek. predvsem zato, ker smo lahko leteli samo 100-120 kmh.
tudi smo bili malo pozni za letni čas.
tadej pa je bil res hitro na poti...škoda. sploh ker bi tudi v ciljnem doletu imel bistveno lepše pogoje, kot so bili kasneje.
saj bo Å¡e veliko tekem!
bi rekel, da je velika večina peljala zelo blizu skupaj do tp2, od tam naprej pa je KL Å¡el v visokogorje in po nekaj km zvrtel za ciljni dolet.
mi smo se pa peljali zunaj po severni strani, na ravnini, in tam naredili velik zaostanek. predvsem zato, ker smo lahko leteli samo 100-120 kmh.
tudi smo bili malo pozni za letni čas.
tadej pa je bil res hitro na poti...škoda. sploh ker bi tudi v ciljnem doletu imel bistveno lepše pogoje, kot so bili kasneje.
saj bo Å¡e veliko tekem!
imam eno sploÅ¡no vpraÅ¡anje, pa nisem naÅ¡el primernejÅ¡ega topica na forumu...imam namreč en problem, ki se mi ponavlja.
včeraj sem letel en task z 12 piloti in ga suvereno vodil. vreme je bilo dobro, dviganja integrirana 3.5 ms. 40 km pred ciljem sem bil v FG pri MC okoli 2.0. zapeljal sem v steber (ponovno 3.5), z MCjem nastavljenim na 3.2. Steber sem zvrtel (+100 m rezerve), zapeljal do cilja in izgubil zmago. V cilj sem letel MC 3.7. končal sem drugi. to se mi ni zgodilo prvič. če prav razumem, je težava s polaro, ker je v ciljnem doletu nesmiselno navijat za MCje nad 3.0 (2.5?). Ali to pomeni, da zaradi ukrivljenosti polare ni smiselno navijat za FG nad 2.5 (ali 3.0)?
moje vpraÅ¡anje je torej, na kakÅ¡no vrednost nastavit MC za ciljni dolet, če sem že v doletu pri nekoliko nižjem MCju, kot so stebri.
Upam, da sem razumljivo vpraÅ¡al. Ne bi spraÅ¡eval, če bi kje na netu naÅ¡el kak kvalitetni članek na to temo.
Hvala za vaša razmišljanja.
lp Aleš
včeraj sem letel en task z 12 piloti in ga suvereno vodil. vreme je bilo dobro, dviganja integrirana 3.5 ms. 40 km pred ciljem sem bil v FG pri MC okoli 2.0. zapeljal sem v steber (ponovno 3.5), z MCjem nastavljenim na 3.2. Steber sem zvrtel (+100 m rezerve), zapeljal do cilja in izgubil zmago. V cilj sem letel MC 3.7. končal sem drugi. to se mi ni zgodilo prvič. če prav razumem, je težava s polaro, ker je v ciljnem doletu nesmiselno navijat za MCje nad 3.0 (2.5?). Ali to pomeni, da zaradi ukrivljenosti polare ni smiselno navijat za FG nad 2.5 (ali 3.0)?
moje vpraÅ¡anje je torej, na kakÅ¡no vrednost nastavit MC za ciljni dolet, če sem že v doletu pri nekoliko nižjem MCju, kot so stebri.
Upam, da sem razumljivo vpraÅ¡al. Ne bi spraÅ¡eval, če bi kje na netu naÅ¡el kak kvalitetni članek na to temo.
Hvala za vaša razmišljanja.
lp Aleš
Last edited by alesn on Wed Dec 13, 2006 9:09 am, edited 1 time in total.
no, pa ko sem že ravno tukaj....
ali vas večina uporablja pedale? (CH pro) ali katere druge?
jaz jih nimam in mi avion pri močnem stranskem vetru vedno nekoliko drsi. imam sicer twist joystick, vendar so logitekovi nekvalitetni in ne morem fino nastavljat. potem pač letim tako in s tem gotovo nekaj malega izgubljam na preskokih.
kar se stebrov tiče je tudi teoretični problem z zanosom, čeprav primerjalno gledano na tekmah nikoli ne izgubljam zaradi tega.
enkrat mi je kolega posodil MS sidewinder FF2 - poezija.
žal ga nič moč kupit nikjer. mi ga kdo proda?
lp Aleš
ali vas večina uporablja pedale? (CH pro) ali katere druge?
jaz jih nimam in mi avion pri močnem stranskem vetru vedno nekoliko drsi. imam sicer twist joystick, vendar so logitekovi nekvalitetni in ne morem fino nastavljat. potem pač letim tako in s tem gotovo nekaj malega izgubljam na preskokih.
kar se stebrov tiče je tudi teoretični problem z zanosom, čeprav primerjalno gledano na tekmah nikoli ne izgubljam zaradi tega.
enkrat mi je kolega posodil MS sidewinder FF2 - poezija.
žal ga nič moč kupit nikjer. mi ga kdo proda?
lp Aleš
Glede prvega vprasanja- racunati moras na povprecek dviganja, najboljse to vidis v SeeYou, kjer ti da povprecno dviganje, t.j. od vstopa do zapuscanja in ta vrednost je dooooosti manjsa od tiste maksimalne, ki jo vidis, ko si enkrat scentriran. Ti si ze mogoce vrtel 3.5m, ko si bil scentriran. Pred tem si pa vejretno imel celo manj kot tvoj trenuten MC (sploh ce si slucajno naredil 3/4 zavoja v spuscanju). Ce nimas SeeYou, uploadaj IGC pa bom jaz pogledal.
Drugo - pri jadrilicah brez flapov, obstaja nek MC, nad katerim se ne splaca leteti. Recimo pri 18m razredu je to MC 1.9 ali 2. Ker se polara tam naprej res strmo spusca. In ce si s tako jadrilico v doletu na MC 1.5, ko prides v nek steber, samo malo potegni gor in potem nadaljuj (razen ce si se dalec od cilja in priletis v lep 4m steber ali se vec).
Kot drugo s pedali - ne vem kaj ti delas proti vetru. Menda ja ne das jadrilice v glisado ? Nitka mora biti vedno na sredini in ce imas mocen stranski veter, se pac ne usmeris vizualno na tocko, ampak upostevas screen 3 na IpaQ v jadrilici. Oz z drugimi besedami - letis bolj v veter, ampak nitka mora biti se vedno na sredini. Aja pa se to, jaz letim z enimi logitech pedali od volana in MS FFB2 joystickom.
Pa veliko srece pri iskanju MS FFB2. Jaz sem ga nasel na bolhi po 4mesecih iskanja za 10k Drugace pa eBay, ampak so dosti drazji.
Drugo - pri jadrilicah brez flapov, obstaja nek MC, nad katerim se ne splaca leteti. Recimo pri 18m razredu je to MC 1.9 ali 2. Ker se polara tam naprej res strmo spusca. In ce si s tako jadrilico v doletu na MC 1.5, ko prides v nek steber, samo malo potegni gor in potem nadaljuj (razen ce si se dalec od cilja in priletis v lep 4m steber ali se vec).
Kot drugo s pedali - ne vem kaj ti delas proti vetru. Menda ja ne das jadrilice v glisado ? Nitka mora biti vedno na sredini in ce imas mocen stranski veter, se pac ne usmeris vizualno na tocko, ampak upostevas screen 3 na IpaQ v jadrilici. Oz z drugimi besedami - letis bolj v veter, ampak nitka mora biti se vedno na sredini. Aja pa se to, jaz letim z enimi logitech pedali od volana in MS FFB2 joystickom.
Pa veliko srece pri iskanju MS FFB2. Jaz sem ga nasel na bolhi po 4mesecih iskanja za 10k Drugace pa eBay, ampak so dosti drazji.
vidiš, to je podatek, ki sem ga iskal.cruiser wrote:
Drugo - pri jadrilicah brez flapov, obstaja nek MC, nad katerim se ne splaca leteti. Recimo pri 18m razredu je to MC 1.9 ali 2.
sicer pa imam SeeYou, si bom Å¡e tam pogledal.
koliko pa bi bila ta nastavitev za jadrilice s flapi (15m in odprti razred?)
Ne, seveda ne. Vedno letim po PDAju, ki upošteva zanos. Vendar je tako, da v stranskem vetru, ko letim naravnost (po PDAju), nitka ni 100% poravnana. ne vem, ali ostali to opazite. No, zanimalo me je, ali v takem primeru vi nitko poravnate s pedali.cruiser wrote:
Kot drugo s pedali - ne vem kaj ti delas proti vetru. Menda ja ne das jadrilice v glisado ?
hvala za informacije!
Pri ticah s flapi skoraj ni omejitve navzgor.
Teorija se vedno drzi, tudi v bistvu za 18m tice, ampak problem je srednja vrednost dviganja. Idealno bi bilo priletet z MC2 v 4 meterski steber, ki bi se to nadaljeval cel krog - se pravi da si ga scentriral iz prve. Skoraj iluzija
Najboljse vidis kje je "sweet spot" jadrilice tako, da si na screenu 3 in si povecujes MC nastavitev. Ko zacne visina ob naslednji tocki strmo padati, ves da si preko sladke tocke
Nic ne ravnat nitke. Ko si nastavis kurz, letis po njem, pusti smerno krmilo pri miru
Teorija se vedno drzi, tudi v bistvu za 18m tice, ampak problem je srednja vrednost dviganja. Idealno bi bilo priletet z MC2 v 4 meterski steber, ki bi se to nadaljeval cel krog - se pravi da si ga scentriral iz prve. Skoraj iluzija
Najboljse vidis kje je "sweet spot" jadrilice tako, da si na screenu 3 in si povecujes MC nastavitev. Ko zacne visina ob naslednji tocki strmo padati, ves da si preko sladke tocke
Nic ne ravnat nitke. Ko si nastavis kurz, letis po njem, pusti smerno krmilo pri miru
po seeyou analizi 4.dneva ima zmagovalec RF povprečno hitrost 115 km/h. vsi ostali igc-ji kažejo ustrezne in skladne hitrosti, njegov pa ne.
je to povezano z delovanjem seeyou ali je organizator naredil kakšno napako?
ja, včeraj je bil usoden prvi steber. bo morali vsi počakat na TK-jevega 5.5. Sem bil celo v dilemi, da bi se vrnil in restartal, a sem bil že predaleč.
lp, an
je to povezano z delovanjem seeyou ali je organizator naredil kakšno napako?
ja, včeraj je bil usoden prvi steber. bo morali vsi počakat na TK-jevega 5.5. Sem bil celo v dilemi, da bi se vrnil in restartal, a sem bil že predaleč.
lp, an
Enemu Slovencu je na F8 avion letel med 300 in 500 km/h. Se pa zdaj ne spomnim, ali je Å¡lo za tebe G-P. Se mi zdi, da ja.
Predstavljam si, da tega razultata ne bodo objavili, dokler ne bo zadovoljive razlage o tem. Enga Francoza, ki je imel take nenormalne hitrosti na Speedbattle in Skyrace so namreč dikvalificirali.
Vprašanje velja torej nasloviti na organizatorja.
LP Aleš
Predstavljam si, da tega razultata ne bodo objavili, dokler ne bo zadovoljive razlage o tem. Enga Francoza, ki je imel take nenormalne hitrosti na Speedbattle in Skyrace so namreč dikvalificirali.
Vprašanje velja torej nasloviti na organizatorja.
LP Aleš