Team Holland

User avatar
Fransois
Posts: 1544
Joined: Tue Oct 11, 2005 2:12 pm
Location: Netherlands

Post by Fransois » Tue Apr 17, 2007 8:44 pm

Ik probeer momenteel op slinkse wijze via een vriend van Andreas en Stefan hun schoenmaat te verkrijgen. Zodar ik die heb koop ik klompen en de rest. Ik heb het adres inmiddels ook gevonden dus het komt helemaal goed.

Zodra ik weet wat de kosten zijn dan deel ik het door het aantal gegadigden en dan meld ik me weer :wink:
ImageImage

User avatar
Fransois
Posts: 1544
Joined: Tue Oct 11, 2005 2:12 pm
Location: Netherlands

Post by Fransois » Sun Apr 29, 2007 1:58 am

Het pakket met cadeautjes staat klaar. Dinsdag gaat ie op de post. Er zit in:

- 2 x jenever
- 2 x klompen
- 2 x stroopwafels
- 2 x Kaas (Old A'dam)

Ik heb een screenshot gemaakt en die samen met een bedank tekst uitgeprint. Ik weet alle kosten pas als ik het pakket verstuurd heb, dus daar kom ik dinsdag op terug. Screenshot komt na ontvangst van het pakket op het forum te staan.

Groeten SOI
ImageImage

User avatar
Fransois
Posts: 1544
Joined: Tue Oct 11, 2005 2:12 pm
Location: Netherlands

Post by Fransois » Wed May 02, 2007 9:54 am

De pakjes zijn gisteren verzonden. Ben me overigens de vinketering geschrokken van de verzendkosten. Voor dat geld had ik het bijna zelf kunnen brengen :shock: :D

Ik ga er vanuit dat we uiteindelijk met zo'n 10 man de kosten zullen verdelen. Dat kunnen er wat meer zijn en wat minder. Als het er minder worden dan pech voor mij ...... als het er meer worden heb ik geluk.

Voor een kosten specificatie moet je me even een e-mail sturen f.seijffert@planet.nl

Tot horens!!
ImageImage

JJJ
Posts: 1950
Joined: Mon Aug 08, 2005 1:39 pm
Location: Belgium - Balen
Contact:

Post by JJJ » Wed May 02, 2007 1:19 pm

ey fransois als je een man tekort heb , ik wil je wel betalen , alleen dan moet je wel eens naar de kei komen , dan geef ik je wel 3pintjes ofzo ;)

Nene ,

Als het zou kunnen zou ik graag meedoen ...
PM me of mail me ackjerre@hotmail.com

Adios Ackjerre
CN: JJJ
REG: D-1688

ImageImage

User avatar
Fransois
Posts: 1544
Joined: Tue Oct 11, 2005 2:12 pm
Location: Netherlands

Post by Fransois » Sat May 05, 2007 1:22 pm

ImageImage

User avatar
Fransois
Posts: 1544
Joined: Tue Oct 11, 2005 2:12 pm
Location: Netherlands

Eigen NL forum in Aces High

Post by Fransois » Thu Nov 01, 2007 3:59 pm

Geachte lieden,

Tom van Aces High heeft gevraagd of wij ons eigen forum willen in Aces High. Hij bied dat alleen aan als men ook een donatie gedaan heeft. Gezien het feit dat ik een flinke donatie gedaan heb (zodat we de SBC servers kunnen gebruiken) mogen wij een eigen NL forum. Het forum zal alleen te zien zijn voor ons en niet voor iemand anders.

Is er interesse??
ImageImage

User avatar
Fransois
Posts: 1544
Joined: Tue Oct 11, 2005 2:12 pm
Location: Netherlands

Re: Eigen NL forum in Aces High

Post by Fransois » Thu Nov 08, 2007 5:08 pm

Fransois wrote:Geachte lieden,

Tom van Aces High heeft gevraagd of wij ons eigen forum willen in Aces High. Hij bied dat alleen aan als men ook een donatie gedaan heeft. Gezien het feit dat ik een flinke donatie gedaan heb (zodat we de SBC servers kunnen gebruiken) mogen wij een eigen NL forum. Het forum zal alleen te zien zijn voor ons en niet voor iemand anders.

Is er interesse??
Zo aan de reacties te merken is er geen behoefte aan een Nederlands forum op Aces High?
ImageImage

TimKuijpers
Posts: 3214
Joined: Sun Apr 24, 2005 12:33 am
Location: The Netherlands

Post by TimKuijpers » Fri Nov 09, 2007 4:55 am

Nee!

:P

Ik heb m'n verlies ff goed bezopen Sois..
Gelukkig hoef ik morgenochtend niet vroeg bij de briefing te zijn ;)
De flat schommelt wat heen en weer in de storm, dus daar zal k wel goed op slapen.

Welterukken, en wat betreft dat forum denk ik idd dat het niet nodig is :)
Think positive, flaps negative.

User avatar
Jan Oorthuijsen
Posts: 491
Joined: Sat Jul 02, 2005 4:27 pm
Location: Utrecht (Terwijde) - Holland

Post by Jan Oorthuijsen » Wed Aug 13, 2008 7:12 pm

Dag Lui

Misschien is het een goed idee om Stevan en Andreas schadeloos te stellen voor alle onkosten die zij gemaakt hebben. Als ik het goed heb, zijn ze er nogal wat aan te kort gekomen. Als iedereen uit de Condor wereld die meegedaan hebben in de afgelopen twee jaar nu eens een klein bedrag aan hen overmaken. Wat is jullie mening hier over?
Mijn engels is niet goed genoeg om dit in het engels op dit forum te plaatsen, misschien wil een van jullie dit doen.

Met vriendelijke groet :)
PH-722
WW
It’s Difficult to Soar Like An Eagle
When You’re surrounded By Turkeys

User avatar
Fransois
Posts: 1544
Joined: Tue Oct 11, 2005 2:12 pm
Location: Netherlands

Post by Fransois » Wed Aug 13, 2008 8:42 pm

Jan Oorthuijsen wrote:Dag Lui

Misschien is het een goed idee om Stevan en Andreas schadeloos te stellen voor alle onkosten die zij gemaakt hebben. Als ik het goed heb, zijn ze er nogal wat aan te kort gekomen. Als iedereen uit de Condor wereld die meegedaan hebben in de afgelopen twee jaar nu eens een klein bedrag aan hen overmaken. Wat is jullie mening hier over?
Mijn engels is niet goed genoeg om dit in het engels op dit forum te plaatsen, misschien wil een van jullie dit doen.

Met vriendelijke groet :)
Hoi Jan,

Zijn ze inderdaad te kort gekomen? Dat wist ik niet. Ik was al wel van plan om als dankjewel tussen de 10,- en 15,- te doneren.
Van wie heb jij dat gehoort dan?

Groeten Fransois
ImageImage

User avatar
Jan Oorthuijsen
Posts: 491
Joined: Sat Jul 02, 2005 4:27 pm
Location: Utrecht (Terwijde) - Holland

Post by Jan Oorthuijsen » Thu Aug 14, 2008 3:08 pm

Dag Fransois

Ergens op het frorum heb ik een berekening gezien en als het goed is is het - saldo E 800,- als dit zo is moet het voor een paar honderd condor/speedbattlevliegers simpel op te lossen zijn.
PH-722
WW
It’s Difficult to Soar Like An Eagle
When You’re surrounded By Turkeys

User avatar
Fransois
Posts: 1544
Joined: Tue Oct 11, 2005 2:12 pm
Location: Netherlands

Post by Fransois » Thu Aug 14, 2008 5:23 pm

Jan Oorthuijsen wrote:Dag Fransois

Ergens op het frorum heb ik een berekening gezien en als het goed is is het - saldo E 800,- als dit zo is moet het voor een paar honderd condor/speedbattlevliegers simpel op te lossen zijn.
Kan jij die link naar dat stukje forum hier plaatsen?
ImageImage

User avatar
Jan Oorthuijsen
Posts: 491
Joined: Sat Jul 02, 2005 4:27 pm
Location: Utrecht (Terwijde) - Holland

Post by Jan Oorthuijsen » Thu Aug 14, 2008 7:15 pm

Ik kan het nergens meer terug vinden. Wel de berekening van vorig jaar van de onkosten die zij moesten maken. Wat echter nooit duidelijk is geworden is of zij ook genoeg donaties hebben ontvangen. Misschien gewoon vragen?
Zou jij dat willen doen Fransois?
PH-722
WW
It’s Difficult to Soar Like An Eagle
When You’re surrounded By Turkeys

rsm
Posts: 387
Joined: Sun Mar 09, 2008 9:21 am
Location: Cloud base!
Contact:

Post by rsm » Thu Aug 14, 2008 8:11 pm

hoi allemaal,

ik kan het ook niet terug vinden heb ook ff gezocht.

RSM

rsm
Posts: 387
Joined: Sun Mar 09, 2008 9:21 am
Location: Cloud base!
Contact:

Post by rsm » Thu Aug 14, 2008 8:18 pm

hoi,

ik heb nog ff door gezocht dit was het enige wat ik kon vinden:

In January 2008 the contract of our Speedbattle windows server between my person and the ISP will be terminated after 24 month. Stefan and I have already paid 1440 Euro (24 month x 60 Euro) just for this server.

For the SBC07 we have also ordered one virtual Server (12 month x 20 Euro = 240 Euro, contract ends in December 2007) and one dedicated Server (12 month x 35 Euro = 420 Euro, contract ends in December 2007).

The friends of the CCC have donated about 700 Euro (without the paypal fees). So overall we have paid 1440+240+420-700=1400 --> 700 Euro for each of us. And don't forget the linux servers which are mirroring the sceneries for free download they also have to be paid.

We don't want to host the sbc08 on home servers we want to use professional connections with a high bandwidth to provide the SBC08 servers.

What we need to continue our service (SB and SBC08) is:

3 Servers (12 x 35 Euro + 6 x 35 Euro + 6 x 35 Euro = 1 server for SB and SBC08 and 2 server only for SBC08 = 840 Euro.

RSM

Post Reply