Team Belgium
-
hahah jazeker deze avond 20.30 zie dat je er bent
Please use Hitzi's alternative servers list to join tonight or use the IP:port addresses below.
http://condor.hitziger.net/serverlist
For some unkonown reason the FREDO server still cannot announce to the official Condor servers list.
FREDO_1 CGP day 27 at 20:30 CEST
194.164.46.15:56281
FREDO_2 CGP day 27 at 21:07 CEST
194.164.46.15:56282
Regards JJJ
Please use Hitzi's alternative servers list to join tonight or use the IP:port addresses below.
http://condor.hitziger.net/serverlist
For some unkonown reason the FREDO server still cannot announce to the official Condor servers list.
FREDO_1 CGP day 27 at 20:30 CEST
194.164.46.15:56281
FREDO_2 CGP day 27 at 21:07 CEST
194.164.46.15:56282
Regards JJJ
CN: JJJ
REG: D-3547
-
-
Dat is geen probleem.
Momenteel hebben we geen vaste dag. Meestal wordt vrij laat pas beslist dat we gaan vliegen. Als ik de voorbije dagen bekijk, dan lijkt dinsdag wel een dag die goed uitkomt. JJJ, PM en ikzelf kunnen dan meestal wel.
Als het team wat groeit, wordt het mss verstandiger alles wat beter vast te leggen. Ik kan tussendoor wel een team Belgium website in mekaar boxen om een agenda bij te houden wanneer we vliegen, etc. Tis maar een idee e mannen.
Momenteel hebben we ook nog geen server om de proeven te hosten waardoor we vaak een speedbattletje vliegen. 't Probleem is dan vaak dat we moeten wachten tot de server/proef vrijkomt.
Als je via msn bereikbaar bent, dan laat JJJ doorgaans weten dat er gevlogen wordt.
Gr.
Tom VdEynde
Momenteel hebben we geen vaste dag. Meestal wordt vrij laat pas beslist dat we gaan vliegen. Als ik de voorbije dagen bekijk, dan lijkt dinsdag wel een dag die goed uitkomt. JJJ, PM en ikzelf kunnen dan meestal wel.
Als het team wat groeit, wordt het mss verstandiger alles wat beter vast te leggen. Ik kan tussendoor wel een team Belgium website in mekaar boxen om een agenda bij te houden wanneer we vliegen, etc. Tis maar een idee e mannen.
Momenteel hebben we ook nog geen server om de proeven te hosten waardoor we vaak een speedbattletje vliegen. 't Probleem is dan vaak dat we moeten wachten tot de server/proef vrijkomt.
Als je via msn bereikbaar bent, dan laat JJJ doorgaans weten dat er gevlogen wordt.
Gr.
Tom VdEynde
-
Geen probleem, tom_geeroms@hotmail.com
Kben blij dat ik kan meedoen. Die website lijkt mij wel een goed idee.
Zijn er veel mensen die in RL vliege en zo ja bij welke club dan, mss ben ik jullie al is tegengekome ergens ten velde?
Greetz Tom

Zijn er veel mensen die in RL vliege en zo ja bij welke club dan, mss ben ik jullie al is tegengekome ergens ten velde?
Greetz Tom
-
Hallo Belgie:)
Tommyboy welkom
Kan ik misschien je CN hebben en je gegevens hoe je op condor zelf speel
ackjerre@hotmail.com
Ontopic:
Dinsdag zullen we proberen een vluchtje te maken daarvoor zullen jullie nog wel wat horen zondag,maandag of dinsdag... ik probeer zelf een speedbattle taskje te vliegen
lijkt me tof de 15m en open liggen me niet maar we kunnen 18m wel als opdrachtje gebruiken of mss std
Voor Teamspeak ik zit meestal op Fredo teamspeak als jullie micro hebben stuur ik jullie de server wel via PM gewoon vragen
@ Tom,
Z'n website kunnen we mss wel gebruiken
kom maar is af te dinsdag met uwe PC hier nast me zitte 
Regards JJJ!
Tommyboy welkom
Kan ik misschien je CN hebben en je gegevens hoe je op condor zelf speel
ackjerre@hotmail.com
Ontopic:
Dinsdag zullen we proberen een vluchtje te maken daarvoor zullen jullie nog wel wat horen zondag,maandag of dinsdag... ik probeer zelf een speedbattle taskje te vliegen

Voor Teamspeak ik zit meestal op Fredo teamspeak als jullie micro hebben stuur ik jullie de server wel via PM gewoon vragen

@ Tom,
Z'n website kunnen we mss wel gebruiken

Regards JJJ!
CN: JJJ
-
Meedoen!
Ik ben Filip
Ik zou ook graag proberen meedoen met team belgium.
Ik had graag wat info gehad wannneer, hoe ,...
Thanks
mijn é-mail: de_scholliers@hotmail.com
Ik zou ook graag proberen meedoen met team belgium.
Ik had graag wat info gehad wannneer, hoe ,...
Thanks
mijn é-mail: de_scholliers@hotmail.com
-
Dag Remi,
Voor zover ik weet is er geen officieel team maar er vliegen nog regelmatig Belgen online
Zelf vlieg ik vaak de woensdagavond (vanaf 19u30).
Vanavond zal ik waarschijnlijk ook vliegen vanaf 20u.
Ik denk dat je het meest kans hebt om Belgen te vinden in de overlandtasks en niet zoveel in die free flight servers
Mvg,
Jurgen

Voor zover ik weet is er geen officieel team maar er vliegen nog regelmatig Belgen online
Zelf vlieg ik vaak de woensdagavond (vanaf 19u30).
Vanavond zal ik waarschijnlijk ook vliegen vanaf 20u.
Ik denk dat je het meest kans hebt om Belgen te vinden in de overlandtasks en niet zoveel in die free flight servers
Mvg,
Jurgen

Jantar std 3 Rules
-
-
Wij velcro's vliegen ook redelijk vaak op condor... We hebben mss. wel ons eigen team maar zijn blij landgenoten of taalgenoten te hopren toch wel...
Waar vliegen jullie het meest???
http://www.velcros.be/VGT/VGTintro.htm
Greetz snake...

http://www.velcros.be/VGT/VGTintro.htm
Greetz snake...
-
Hoi allemaal,
Nice om te zien dat er toch meerdere belgen zijn, je ziet ze zoveel niet in de online competities.
Ik persoonlijk vlieg bijna elke avond wel in 1 van de online leagues.
Maandag 20u00: MNS Europe
Dinsdag 20u30: Condor Elite, recent bijgekomen league
Woensdag 20u45: Aces High (*)
Donderdag 19/20u45: Speedbattle Cup
Vrijdag 20u00: Sky Race (*)
Zaterdag 20u45: Aces High (*)
Zondag 19/20u45: Speedbattle Cup
(*) Zijn voorlopig vervangen door Gladiators of the Sky comp.
Er zijn dus wel genoeg momenten om te vliegen, meeste zijn toch voor de fun en de eer en zo niet voor te winnen, voor mij toch zo niet.
Dus maybe zien we elkaar wel ergens in het condorluchtruim.
Nice om te zien dat er toch meerdere belgen zijn, je ziet ze zoveel niet in de online competities.

Ik persoonlijk vlieg bijna elke avond wel in 1 van de online leagues.
Maandag 20u00: MNS Europe
Dinsdag 20u30: Condor Elite, recent bijgekomen league
Woensdag 20u45: Aces High (*)
Donderdag 19/20u45: Speedbattle Cup
Vrijdag 20u00: Sky Race (*)
Zaterdag 20u45: Aces High (*)
Zondag 19/20u45: Speedbattle Cup
(*) Zijn voorlopig vervangen door Gladiators of the Sky comp.
Er zijn dus wel genoeg momenten om te vliegen, meeste zijn toch voor de fun en de eer en zo niet voor te winnen, voor mij toch zo niet.
Dus maybe zien we elkaar wel ergens in het condorluchtruim.
-