Slovenian TEAM SPEAK

Modelar
Posts: 72
Joined: Wed May 18, 2005 12:38 am
Location: Ljubljana, Slovenija

Post by Modelar » Wed Oct 18, 2006 7:36 pm

Jutrišnja naloga

AK je naredil kar teÅ¡ko nalogo. Veter je Å¡voh 8 km/h N, močna temika normalne Å¡irine, baza tam okoli 2400. Condorjev vremenski model se tokrat iskaže s pobočno termiko na južnih osončenih pobočjih.
Štart je regatni, predlagam pa štart v zraku in team-e. O tem se lahko dogovorimo še na TS ki bo gor že ob 19:45.

L.P.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Boris
__________________

Reg # : S5-3047
Comp # : KB

Rolf
Posts: 18
Joined: Tue May 10, 2005 1:37 pm
Location: Slovenia
Contact:

Post by Rolf » Thu Oct 19, 2006 10:33 am

Na žalost bom moral tudi ta trening izpustiti zaradi službenih obveznosti (pa Å¡efa premlatit da me ne bo več pisal v četrtkih popoldne ;) )

LP, Rolf.
Image

Mekof
Posts: 111
Joined: Mon Apr 04, 2005 1:23 pm
Location: Slovenia

Post by Mekof » Thu Oct 19, 2006 10:36 pm

Pozdravljeni!!!

AJ javljam da sem vas sliÅ¡al prek TS, na žalost pa je nekaj narobe z vtičnico za mikrofon v računalniku; ker sem poskuÅ¡al nekaj posneti na sound recorder,vendar brez uspeha.

No, kakorkoli že hvala za odlično družbo, TK-ju pa se zahvaljujem, da mi je pokazal kam moraÅ¡ obrniti, da že v prvem zavoju zavijeÅ¡ v pravo smer!!
8) 8) .


Lp Andrej
Image

User avatar
cruiser
Posts: 1538
Joined: Mon Apr 04, 2005 9:55 pm
Location: Slovenia
Contact:

Post by cruiser » Thu Oct 19, 2006 11:48 pm

MEKOF wrote: TK-ju pa se zahvaljujem, da mi je pokazal kam moraš obrniti, da že v prvem zavoju zaviješ v pravo smer!!
:wink:

Mekof
Posts: 111
Joined: Mon Apr 04, 2005 1:23 pm
Location: Slovenia

Post by Mekof » Fri Oct 20, 2006 12:41 am

:) Hja, kar je res, je res :) .......nekako mi vedno "uspeva", da prve zavoje delam stran od dvigajoče zračne mase.... :?: :oops: :P
Image

User avatar
cruiser
Posts: 1538
Joined: Mon Apr 04, 2005 9:55 pm
Location: Slovenia
Contact:

Post by cruiser » Fri Oct 20, 2006 8:56 am

Trik je, da ko prides v dviganje, potegnes gor in malo v eno stran. Ce zacne dviganje popuscati ali celo pades ven iz dviganja, TAKOJ oster zavoj v drugo stran. Najslabse je cakati 270° da potem zravnas. To je 15sec v spuscanju.

Mekof
Posts: 111
Joined: Mon Apr 04, 2005 1:23 pm
Location: Slovenia

Post by Mekof » Fri Oct 20, 2006 12:10 pm

Hvala za odgovor Tadej!. 8)

Jaz počnem ravno to, kar si napisal; da čakam 270° in potem zravnam :oops: .

Lp
Image

User avatar
cruiser
Posts: 1538
Joined: Mon Apr 04, 2005 9:55 pm
Location: Slovenia
Contact:

Post by cruiser » Fri Oct 20, 2006 1:43 pm

Potemtakem ce en pilot zavije prav in en narobe pride v vsakem dviganju do cca . 100m razlike (odvisno od moci dviganja in spuscanja). Pri recimo 10diviganjih na tekmi, je to cca. 200sec ali 3.5min :wink:

Mekof
Posts: 111
Joined: Mon Apr 04, 2005 1:23 pm
Location: Slovenia

Post by Mekof » Fri Oct 20, 2006 4:05 pm

cruiser wrote:Potemtakem ce en pilot zavije prav in en narobe pride v vsakem dviganju do cca . 100m razlike (odvisno od moci dviganja in spuscanja). Pri recimo 10diviganjih na tekmi, je to cca. 200sec ali 3.5min
Nekaj let nazaj je bil v reviji Krila članek, ki opisuje do kakÅ¡nih razlik pride med dvema pilotoma, če leti eden optimalno, drugi pa ne. Časovna razlika na koncu je bila čeljust-spuÅ¡čajoča :D .
Image

User avatar
cruiser
Posts: 1538
Joined: Mon Apr 04, 2005 9:55 pm
Location: Slovenia
Contact:

Post by cruiser » Fri Oct 20, 2006 8:55 pm

Da v recimo LLC tekmujes v top10, pac moras uporabit vse "trike", ker na koncu vcasih odlocajo sekunde. Zdej vrtet termiko vecinoma znajo vsi, ko so scentrirani, pa po MacCreadyju tudi znajo kolkr tolk letet. Finese potem na koncu odlocajo. Vec kot imas na zalogi majhnih "trikov" in vec priloznosti kot znas izrabiti, bolj bos lahko usel naprej :)

Mekof
Posts: 111
Joined: Mon Apr 04, 2005 1:23 pm
Location: Slovenia

Post by Mekof » Fri Oct 20, 2006 11:36 pm

Hudič je v podrobnostih.... :twisted: :D :D


PS
Naslov tistega članka je : Letenje s čim manj napakami ( revija Krila, april 1994).
In časovna razlika na koncu 300km trikotnika (ki služi kot primer v tem članku) je znaÅ¡ala kar 29minut in 25 sekund.
Image

Modelar
Posts: 72
Joined: Wed May 18, 2005 12:38 am
Location: Ljubljana, Slovenija

Post by Modelar » Sun Oct 22, 2006 12:39 pm

SLO trening

TK je naredil današnjo nalogo. Po "lblansk" bi se temu rekl : "Uff kr orng piš od SW veje baze so na tm okol 2400 sam sapa se pa bl švoh dviga tko da je treba merkat".



L.P.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Boris
__________________

Reg # : S5-3047
Comp # : KB

Mekof
Posts: 111
Joined: Mon Apr 04, 2005 1:23 pm
Location: Slovenia

Post by Mekof » Sun Oct 22, 2006 11:07 pm

:D :D ....zdaj moram iti pod tuš......,da spravim ves švic s sebe :D :D :D .

Super task TK. 8) 8)


Lp Andrej


PS
Nekajkrat je slo na milimetre!!!!. :D :D
Image

User avatar
cruiser
Posts: 1538
Joined: Mon Apr 04, 2005 9:55 pm
Location: Slovenia
Contact:

Post by cruiser » Sun Oct 22, 2006 11:17 pm

Evo, pa se rezultati. Bistvo tega taska je bilo nacrtovanje in ne samo letenje po vnaprej dolocenem kurzu. No, koncali smo samo 3, ostali so ostali nekje med drevesi in na pobocjih :lol:

AK in F1 sta edina izbrala juzno ruto in s tem na zacetku nekaj izgubila, vendar se je izkazalo da sta se odlocila pravilno, ker je bilo JEBENO :lol: priti na drugo stran grebena. Meni je uspelo po 3 poizkusih, in to tik preden sem skoraj obupal :P
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

IBA
Posts: 46
Joined: Thu Aug 11, 2005 12:34 pm
Location: Slovenija

Post by IBA » Mon Oct 23, 2006 7:34 am

kaj zdaj poznaš Hergolda :):):)

ej task je bil super... dobro mi je Å¡lo... edino Laudo sem preveč posluÅ¡al na RTLu... ja kaj čeÅ¡ Miha se nena vsak dan poslavla :(
kaj pa naslednjič ???? kdo bo naredil task???? če vam ni, ga lahko jaz
LCM Letalski Center Maribor

Reg-#: S5 - IBA
Comp-#: IIC

Post Reply