Slovenian TEAM SPEAK
-
- Posts: 72
- Joined: Wed May 18, 2005 12:38 am
- Location: Ljubljana, Slovenija
Jutrišnja naloga
AK je naredil kar teÅ¡ko nalogo. Veter je Å¡voh 8 km/h N, močna temika normalne Å¡irine, baza tam okoli 2400. Condorjev vremenski model se tokrat iskaže s pobočno termiko na južnih osončenih pobočjih.
Štart je regatni, predlagam pa štart v zraku in team-e. O tem se lahko dogovorimo še na TS ki bo gor že ob 19:45.
L.P.
AK je naredil kar teÅ¡ko nalogo. Veter je Å¡voh 8 km/h N, močna temika normalne Å¡irine, baza tam okoli 2400. Condorjev vremenski model se tokrat iskaže s pobočno termiko na južnih osončenih pobočjih.
Štart je regatni, predlagam pa štart v zraku in team-e. O tem se lahko dogovorimo še na TS ki bo gor že ob 19:45.
L.P.
- Attachments
-
- AK_task.jpg (86.79 KiB) Viewed 2189 times
Boris
__________________
Reg # : S5-3047
Comp # : KB
__________________
Reg # : S5-3047
Comp # : KB
-
- Posts: 18
- Joined: Tue May 10, 2005 1:37 pm
- Location: Slovenia
- Contact:
-
- Posts: 114
- Joined: Mon Apr 04, 2005 1:23 pm
- Location: Slovenia
Pozdravljeni!!!
AJ javljam da sem vas sliÅ¡al prek TS, na žalost pa je nekaj narobe z vtičnico za mikrofon v računalniku; ker sem poskuÅ¡al nekaj posneti na sound recorder,vendar brez uspeha.
No, kakorkoli že hvala za odlično družbo, TK-ju pa se zahvaljujem, da mi je pokazal kam moraÅ¡ obrniti, da že v prvem zavoju zavijeÅ¡ v pravo smer!!
.
Lp Andrej
AJ javljam da sem vas sliÅ¡al prek TS, na žalost pa je nekaj narobe z vtičnico za mikrofon v računalniku; ker sem poskuÅ¡al nekaj posneti na sound recorder,vendar brez uspeha.
No, kakorkoli že hvala za odlično družbo, TK-ju pa se zahvaljujem, da mi je pokazal kam moraÅ¡ obrniti, da že v prvem zavoju zavijeÅ¡ v pravo smer!!


Lp Andrej
- cruiser
- Posts: 1538
- Joined: Mon Apr 04, 2005 9:55 pm
- Location: Slovenia
- Contact:
- cruiser
- Posts: 1538
- Joined: Mon Apr 04, 2005 9:55 pm
- Location: Slovenia
- Contact:
- cruiser
- Posts: 1538
- Joined: Mon Apr 04, 2005 9:55 pm
- Location: Slovenia
- Contact:
-
- Posts: 114
- Joined: Mon Apr 04, 2005 1:23 pm
- Location: Slovenia
Nekaj let nazaj je bil v reviji Krila članek, ki opisuje do kakÅ¡nih razlik pride med dvema pilotoma, če leti eden optimalno, drugi pa ne. Časovna razlika na koncu je bila čeljust-spuÅ¡čajočacruiser wrote:Potemtakem ce en pilot zavije prav in en narobe pride v vsakem dviganju do cca . 100m razlike (odvisno od moci dviganja in spuscanja). Pri recimo 10diviganjih na tekmi, je to cca. 200sec ali 3.5min

- cruiser
- Posts: 1538
- Joined: Mon Apr 04, 2005 9:55 pm
- Location: Slovenia
- Contact:
Da v recimo LLC tekmujes v top10, pac moras uporabit vse "trike", ker na koncu vcasih odlocajo sekunde. Zdej vrtet termiko vecinoma znajo vsi, ko so scentrirani, pa po MacCreadyju tudi znajo kolkr tolk letet. Finese potem na koncu odlocajo. Vec kot imas na zalogi majhnih "trikov" in vec priloznosti kot znas izrabiti, bolj bos lahko usel naprej 

-
- Posts: 114
- Joined: Mon Apr 04, 2005 1:23 pm
- Location: Slovenia
-
- Posts: 72
- Joined: Wed May 18, 2005 12:38 am
- Location: Ljubljana, Slovenija
- cruiser
- Posts: 1538
- Joined: Mon Apr 04, 2005 9:55 pm
- Location: Slovenia
- Contact:
Evo, pa se rezultati. Bistvo tega taska je bilo nacrtovanje in ne samo letenje po vnaprej dolocenem kurzu. No, koncali smo samo 3, ostali so ostali nekje med drevesi in na pobocjih 
AK in F1 sta edina izbrala juzno ruto in s tem na zacetku nekaj izgubila, vendar se je izkazalo da sta se odlocila pravilno, ker je bilo JEBENO
priti na drugo stran grebena. Meni je uspelo po 3 poizkusih, in to tik preden sem skoraj obupal 

AK in F1 sta edina izbrala juzno ruto in s tem na zacetku nekaj izgubila, vendar se je izkazalo da sta se odlocila pravilno, ker je bilo JEBENO


- Attachments
-
- Shot229.jpg (153.13 KiB) Viewed 2062 times
-
- Posts: 46
- Joined: Thu Aug 11, 2005 12:34 pm
- Location: Slovenija
Who is online
Users browsing this forum: No registered users